איפה אפשר למצוא קרטונים לפני מעבר דירה?

קרטונים הם האמצעי החשוב ביותר לאריזה מוצלחת ומעבר דירה מהיר. עם זאת, לרובנו אין גישה למאגרי קרטונים איכותיים, ולכן הקושי העיקרי הוא למצוא אותם. האפשרות הטובה ביותר היא כמובן לרכוש קרטונים חדשים. אפשר להתייעץ עם נציגי חברת ההובלות, ולקבל הצעת מחיר הכולל הובלה וקרטונים יחד. הרבה חברות מספקות את הקרטונים עד בית הלקוח או העסק, מקפידות על שימוש בקרטונים איכותיים, ואפילו מעניקות אחריות במקרה של תקלה או בעיה בלתי צפויה. אפשרות זו משתלמת יותר מכפי שנהוג לחשוב: היא חוסכת זמן בחיפוש אחר קרטונים, מונעת את הצורך באריזה בתוך ארגזים לא יציבים ומתנהלת בצורה פשוטה ונוחה.

קרטונים למעבר דירה
אפשרות אחרת לרכישת קרטונים היא דרך חברות המתמחות במוצרי אריזה. כמעט בכל סניף של חברה כזו יש קרטונים חדשים לחלוטין, הנמכרים באריזות גדולות או בצורה בודדת. המחיר של כל קרטון בודד אינו עולה על כמה שקלים, אך בעת רכישת חבילת קרטונים ניתן גם להוזיל את העלויות, ולהבטיח מחיר אטרקטיבי יותר. על כל פנים, את הרכישה של הקרטונים יש לבצע מספר שבועות לפני יום ההובלה. לא מומלץ לחכות לרגע האחרון על מנת לחפש אחר קרטונים או ארגזים.

המקומות הסודיים לאיסוף קרטונים

מי שמעדיף להימנע מרכישה של קרטונים יכול למצוא אותם במקומות הבאים:

א. סופרמרקטים ומרכולים – הסביבה הנפוצה ביותר, ממנה ניתן לאסוף קרטונים לפני מעבר דירה היא סופרמרקטים ומרכולים גדולים. השימוש בקרטונים נפוץ מאוד במקומות אלו, בעיקר בערים הגדולות, אך גם במושבים ובקיבוצים. היתרון הוא מגוון עצום של קרטונים בכל הגדלים והצורות, אך החיסרון הוא הרבה קרטונים רטובים או כאלה שאינם מתאימים לשימוש פרטי.

ב. קרטוניה עירונית – לא רבים יודעים זאת, אך עיריות מקומיות מפעילות קרטוניות. המטרה של הקרטוניות היא לאסוף את כל חומרי הפסולת, הנייר והארגזים המיוצרים במפעלים ובחנויות השונות. כדאי לברר היכן נמצאת הקרטוניה העירונית הקרובה ביותר, ולהגיע אליה עם הרכב הפרטי. בקרטוניה של עיר גדולה אפשר לאסוף עשרות קרטונים תוך דקות ספורות, מבלי לוותר על האיכות והמגוון. החיסרון הוא שעות פעילות לא נוחות ועיריות האוסרות על איסוף קרטונים באופן רשמי ומסודר.

ג. פרויקטים חדשים לפני אכלוס – אפשר לאסוף קרטונים שכבר היו בשימוש, ולמחזר אותם עבור מעבר דירה נוסף. קרטונים אלו נמצאים בדרך כלל בקרבת דירות שכורות, אך בעיקר ליד פרויקטים חדשים לפני אכלוס. כל מי שנכנס לדירה חדשה מגיע עם המון קרטונים, וזורק אותם בתום השימוש. כדאי לסייר ליד מקומות מן הסוג הזה, ולבדוק האם יש קרטונים זמינים ואיכותיים.


לסיכום, יש הרבה מקומות בהם ניתן למצוא קרטונים לפני מעבר דירה. הדבר החשוב הוא לשמור על עירנות, לבקש גם מחברים או בני משפחה להתגייס לטובת המשימה, ולשקול שילוב בין איסוף קרטונים לבין רכישה של קרטונים חדשים. כמובן שתמיד אפשר גם להעסיק חברת הובלה שמספקת קרטונים מטעמה.

תגובות

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שבעת מעבר דירה, בעיקר כאשר מדובר בדירה גדולה ולא דירת חדר כדאי לשכור את שירותיהם של חברת הובלות.
    כאשר חברת הובלות מגיעה לדירה שלכם היא יודעת איזה פתרונות אריזה מיוחדים להביא ולא רק קרטונים. ישנם פתרונות אריזה לכל בעיה אך האזרח הפשוט לא מכיר את כולם ולכן אינו יודע איך לארוז את הדירה כמו שצריך.
    וכאשר מגיעה חברת הובלות הם יודעים איך לארוז את הדירה במינימום הנדרש על מנת שהכל יגיע בשלום וישרוד את הנסיעה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?