10 טיפים מועילים שיעזרו לכם לעבור דירה בקלות

סגרתם את העסקה אל מול הקבלן אשר מעניקה לכם את בית החלומות שתמיד רציתם? מזל טוב! אולם מהרגע בו חתמתם על העסקה עם הקבלן ועד לרגע בו תוכלו להתרווח על הספות בסלון של ביתכם החדש תצטרכו למלא שורה ארוכה של מטלות אשר מתלוות למעבר דירה. אספנו בעבורכם מספר טיפים מועילים שיסייעו לכם במעבר.   
·         ניהול לו"ז מסודר: הטיפ החשוב הראשון לעוברים דירה הוא לנהל לו"ז מעבר מסודר ולשבץ בו את כל המטלות הקשורות לדירה החדשה והישנה. הובלה, אריזה, ניקיון, שינוי כתובות, הסדרי תשלומים, אינטרנט, כבלים ועוד.   

טיפים לאריזה

אחד החלקים ממנו רבים נרתעים בעת מעבר דירה הוא תהליך האריזה. הנה לכם מספר טיפים שיסייעו בכך:
·         אריזה מראש: חשוב מאוד להתחיל לארוז כמה שבועות ואפילו חודש לפני תאריך המעבר, כך תוכלו לארוז ברוגע, וללא לחצים מיותרים.
·         סדר ומיון: תהליך האריזה הוא הזדמנות טובה לעשות סדר ומיון בחפצים ובבגדים, ולהיפטר מאלו אשר אינם משמשים אתכם יותר.
·         ילדים: חשוב מאוד לשתף ילדים בתהליך האריזה, ולהתייעץ עימם אילו צעצועים הם מסכימים לארוז ואילו הם מעוניינים להשאיר לרגעים האחרונים.
·         מוצרי אריזה: עשו שימוש במוצרי אריזה שונים על מנת לשמור על החפצים יקרי הערך.

טיפים לבחירת חברת הובלות

רבים בטוחים כי הזמנת חברת הובלות מסתכמת בטלפון אחד. אולם לא כך הדבר, הנה לכם מספר טיפים חשובים לבחירת חברה מקצועית:
·         הזמנה מראש: חשוב מאוד להקפיד להזמין חברת הובלות הרבה זמן מראש, במיוחד בחודשי הקיץ העמוסים.
·         מעבר בחורף: אם יש לכם יכולת בחירה עדיף לבחור במעבר דירה בחודשי החורף הפחות עמוסים, כך תוכלו להשיג מחירים טובים יותר על ההובלה.
·         תמחור: בצעו סקר שוק בין החברות השונות, וודאו כי התמחור של החברה הוגן.
·         ביטוח: ודאו כי חברת ההובלות מעניקה לכם ביטוח על החפצים האישיים.  

מעבר דירה אצל המקצוענים בלבד

הטיפ החשוב האחרון הוא לא להתפשר בבחירת חברת הובלות, ולבחור את החברה הטובה ביותר. הובלות מיכאל מעניקים לכם את השירות הטוב ביותר, במחירים נוחים לכל כיס תוך כדי התחשבות בצרכי הלקוח.    

תגובות

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שחשוב מאוד לשכור חברת הובלות כאשר מעבירים דירה, לחברת הובלה יש פתרונות אריזה לכל בעיה ככה שלא יגיע מצב שיש לכם ציוד יקר שאתם לא תצליחו לעטוף. הכל עטוף כמו שצריך כדי שיגיע ליעדו בשלום.
    לפי דעתי חשוב מאוד לבחור בחברת הובלה שיש להם ניסיון והמלצות. את ההמלצות אפשר למצוא באינטרנט, כמובן לא לשכוח שכאשר משהו כתוב באינטרנט אתם לא יודעים מי כתב את זה יכול להיות שזה בעל החברה. תנסו להשיג כמה שיותר המלצות מחברים ומשפחה על חברות שהם מכירים כדי שיהיה לכם את המעבר דירה הנוח ביותר שיכול להיות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?