מה נחוץ לאריזה לפני מעבר?

החלטתם לעבור דירה? מצאתם כבר דירה חדשה? עכשיו הזמן למצוא מוביל מקצועי בתחום זה, ולארוז את הבית על כל תכולתו.
רבים שואלים מה נחוץ לאריזה לפני המעבר, והתשובה היא פשוטה: צריך לארוז את כל תכולת הדירה, כך שניתן יהיה להעביר אותה בהובלה בצורה בטיחותית על מנת למנוע פגיעות בחפצים השונים, ועל מנת לאפשר את סידור הדירה החדשה ביעילות ובמהירות לצורך העניין. למעשה את כל תכולת הבית יש לארוז וניתן לעשות זאת בשתי צורות עיקריות:
·         אריזה עצמית
·         אריזה על ידי אורזים מקצועיים
אריזה עצמית – כדי לארוז את תכולת הבית בעצמכם עליכם להזמין מן המוביל שלכם קרטונים וחומרי אריזה. את החפצים מומלץ לארוז לפי חדרים ולפי סוגים. על כל קרטון יש לרשום את שם החדר ואת סוג התכולה (בגדים, ספרים, צעצועים, כלי אוכל שבירים, כלי מטבח כלליים וכדומה) את כל הכלים השבירים יש לעטוף היטב בחומרים מונעי שבירה כגון ניילון מיוחד או ניירות עיתון, ואת החלל שבין החפצים יש למלא בעיתונים או קלקר. יש לרשום על גבי הקרטונים הללו את המילה שביר בטוש אדום עבה ואת כיוון העמדה של הקרטון במשאית. מכשירי אלקטרוניקה ומחשבים מומלץ לארוז בקרטונים המקוריים שלהם (במידה והם עדיין ברשותכם) או לקבל מחברת ההובלה אריזות מיוחדות לצרכים אלה. את התכולה הגדולה כדוגמת מקרר, מכונת כביסה, רהיטים מסוגים שונים וכדומה יעטפו הסבלים לפני ההובלה, ואין צורך לארוז אותם במיוחד.

אריזה מקצועיתאריזה מקצועית עושה את אותו הדבר בדיוק, אלא שהדבר נעשה על ידי אורזים מיומנים עם חומרי אריזה מקצועיים אשר מבטיחים לכם את שלמות החפצים בזמן ההובלה ועד להגעתם ליעד החדש. היתרון של אריזה זו הוא שחברת ההובלה אחראית לאריזה, ולא יוכלו להאשים אתכם כי ארזתם לא טוב, וכתוצאה מכך נשברו חפצים בזמן ההובלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?