איך אפשר למכור רהיטים לפני מעבר דירה?

מעבר דירה הוא תהליך מורכב ללא כל צל של ספק. אחד מן האלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת הוא כמובן נושא מכירת הרהיטים במקרים רבים. האמת היא כי יש כמה דרכים אשר מן הסתם יכולות וודאי לעזור בעת מכירת רהיטים טרם מעבר דירה. הדרך הראשונה איתה כדאי להתחיל היא פשוט מאד לפרסם מודעה באתרי האינטרנט השונים. במידה ומדובר על רהיטים בעלי ערך כאלה ואחרים, המודעה יכולה להניב פניות רבות ואף לצמצם באופן משמעותי את עלויות המעבר ללא כל עוררין. זו דרך מומלצת בשל מספר סיבות, והן:


א. מהירות – המודעה עולה לאתרי האינטרנט במהירות והיא אינה דורשת השקעה של זמן ומשאבים מבחינת המפרסם.

ב. מחיר – ברוב האתרים הפופולאריים אין צורך בתשלום על מנת לפרסם מודעה של מכירת רהיטים לפני מעבר דירה.

ג. זמינות – ניתן לפרסם מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני או כל אמצעי אחר ליצירת קשר וכך לשמור על זמינות מלאה.

דרך שנייה ולא פחות אטרקטיבית למכירת רהיטים לפני מעבר דירה היא פרסום ברשתות חברתיות. פוסט, סטטוס או תמונה של רהיטים יכולים להניב פניות רבות מצד חברים, בני משפחה וקרובים. התפוצה של הרשתות החברתיות רחבה מאוד ויש הרבה מקום להוסיף פרטים על הרהיטים ועל תנאי התשלום.

מעבירים רהיטים בהתנדבות


רצוי להזכיר את האפשרות של העברת רהיטים בהתנדבות. כל עוד הרהיטים לא שווים סכומים גבוהים של כסף או נמצאים במצב ישן ובלוי, כדאי לברר לגבי אפשרות של העברת רהיטים. תרומה של רהיטים היא פתרון אידיאלי עבור סטודנטים המעוניינים להיכנס לדירה חדשה, וגם עבור בתי תמחוי, מוסדות ציבור, נזקקים ועוד. כך ניתן להיפטר מהרהיטים הישנים טרם מעבר הדירה ולהרוויח מצווה של גמילות חסדים.


לסיכום, מעבר דירה יכול להיות חוויה פשוטה ונוחה כל עוד יודעים מה לעשות עם הרהיטים. בדקו אילו מבין השיטות השונות רלוונטית עבור הרהיטים שלכם. נסו להתחשב גם במקום המגורים, בביקוש עבור הרהיטים ובפרמטרים שונים שיכולים להקל או להקשות על מכירה שלהם לאנשים אחרים. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?