שיטות יצירתיות לאריזה לקראת אחסנה

לאחסן את החפצים בצורה נכונה

פעמים רבות אנו נתקלים בבעיות בלתי מתוכננות במעבר הדירה שדורשות מאיתנו אחסנה. האחסנה יכולה להיות לכמה ימים בלבד ובמקרים אחרים לכמה חודשים ואפילו כמה שנים. עיכוב בכניסה לדירה החדשה או בעיה שצצה בדירה, חישוב לא נכון של השטח ועוד בעיות רבות יכולות לגרום לנו להיעזר בשירותי אחסנה בחיפה, תל אביב, ירושלים או כל מקום אחר ברחבי הארץ. לעתים שירותי האחסנה ידועים מראש כי אנו לא מעוניינים להעביר את כל הציוד שלנו לדירה החדשה ומצד שני אין לנו רצון לזרוק את הציוד ואנו מחכים למכירה שלו. שירותי אחסנה יכולים להיות מוגנים ובטוחים אך חשוב מאוד לארוז את כל החפצים בצורה נכונה כך שנזקי הזמן לא ישפיעו עליהם.


אריזה יצירתית ובטוחה לציוד ולתכולה 

  1. כשאורזים מוצרים לאחסנה ארוכה יש צורך לארוז אותם בצורה כזו שעובש וחיידקים לא יצטברו עליהם. פעמים רבות אנחנו אורזים מצעים או בגדים ישנים שאנחנו לא צריכים בגלל שאין לנו איפה לאחסן אותם. אם החלטתם לארוז כל בד כלשהו, בין אם מדובר במפות או בבגדים, מצעים או כיסויים וסדינים, תוכלו לארוז אותם באמצעות ואקום. אריזה בוואקום היא לא דבר שידוע לציבור הרחב אך היא אפשרית בעזרת מכשיר מיוחד וכך לא יהיה אוויר ולמעשה גם לא יהיה עובש.

  2.  אם אתם רוצים לארוז בצורה נכונה אחד הטיפים הנפוצים ביותר הוא לכתוב על כל קרטון מה נמצא בו. במידה ולא תרשמו על הקרטון יכול להיות שאחרי כמה חודשים בכלל לא תדעו מה נמצא בו ואז כשתפתחו אותו תופתעו מחדש. זה יכול להיות נחמד אך לא כשמחפשים דבר ספציפי, וכתיבה של כל הפריטים שנמצאים בכל קרטון תועיל עמכם מאוד בהמשך. מומלץ גם לחלק את האריזות שאתם מאחסנים לפי קטגוריות כך שיהיה לכם קל יותר להבין מה נמצא בכל קרטון.

אריזות סופחות לחות


יש מוצרים רבים שתשלחו לאחסנה והם ייהרסו בגלל הלחות תוך זמן קצר. כדי לשמור על כל המוצרים שלכם, בין אם מדובר על מכשירים אלקטרונים, דפים, מוצרי עץ או מתכת, שקיות סופגות לחות יכולות לעטוף כל אריזה וכך תהיו מוגנים מהלחות. חשוב לדעת לכמה זמן הן שימושיות וכמובן להתחשב בשאר פתרונות האריזה כמו נייר בועות אוויר ובדים כנגד שבירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?