מתי צריך שירותי מנוף בהובלות



כל הובלה תהיה הרבה יותר מהירה


אפשר למנות מגוון רחב של מצבים שיכולים להיות הרבה יותר פשוטים להובלה כאשר יש מנוף שמעורב בה, אך בסופו של דבר אפשר לקצר זאת ולומר שהמנוף תמיד יעזור. גם כאשר מדובר בבית קרקע עם מנוף ההובלה תהיה הרבה יותר פשוטה כאש צריך לזכור ששירותי מנוף יכולים לחסוך גם מאמץ רב וגם נזקים. כל הובלה הופכת להיות הרבה יותר מהירה כאשר העלייה בגובה לדירות גבוהות יכולה לקחת שעות ארוכות. אם אתם רוצים להעביר אפילו חפצים די פשוטים וקטנים בארגזי קרטון, זה יהיה הרבה יותר פשוט עם מנוף שעליו מעמיסים את כל הציוד ואז פורקים את במת ההרמה שלו ישר בדירה.

הובלה עם מנוף הרבה יותר בטוחה


הובלה עם מנוף לא רק יותר מהירה, היא גם הרבה יותר בטוחה. למעשה זה אחד היתרונות הגדולים ביותר שלה ולדעת רבים גם הגדול ביותר. יש סכנה רבה בסבלות לגובה רב, כאשר גם הסבלים המנוסים הם בני אדם והם יכולים להינזק מאוד מבחינה גופנית בגלל כאבי ברכיים או מעידות אקראיות. אם הם ייפלו יחד עם הרהיט או ארגזי קרטון, זה לא יהיה מסוכן רק להם אלא גם לרהיט שלכם, כאשר הוא יכול להיהרס מאוד. כמו כן ישנם רהיטים גדולים שיכולים להיחבל בגרם המדרגות, בין אם מפגש עם הקיר או עם המעקה, ואז הם יכולים להיפגע או להישרט. עם מנוף חזק ויציב ההובלה בטוחה יותר.

מנוף הכרחי בדירות בקומות גבוהות


שירותימנוף יהיו הכרחיים במיוחד כאשר מדובר על דירות גבוהות. כאשר יש דירה גבוהה לא תמיד ישנה מעלית שירות או מעלית מספיק גדולה שעמה אפשר להעביר את הציוד. אם מדובר ברהיטים גדולים הבעיה קשה עוד יותר, כאשר הם אפילו לא ייכנסו, ולכן זה לא משנה בתיאוריה אם זה אפשרי. בכל מקרה אם יש מעלית לא בטוח שתקבלו אישור מוועד הבית להשתמש בה לצרכי ההובלה שכן המעלית משמשת לצרכי הדיירים ולא לצרכי הובלות, כי זה יכול לגרום לפקק רציני ואנשים פשוט יצטרכו לרדת במדרגות. הובלה עם מנוף תהיה הרבה יותר פשוטה כי אתם לא תלויים בכלל במעלית במקום.

יכול לעזור בסמטאות צרות במיוחד


המנוף יכול לעזור גם בבתי קרקע ובעיקר כאשר מדובר בסמטאות צרות במיוחד. סמטאות כאלו אפשר למצוא בכל עיר כאשר גם בפריפריה ולא רק במרכז הארץ יש סמטאות צרות במיוחד שאפילו מיניבוס לא יוכל לעבור בהן. במצב כזה אפשר להניף את הציוד ישירות אל הדירה, במידה והיא נמצאת במקום קרוב לנתיב גישה נוח יותר. אם לא, יהיה צורך לפרוק את כל הרהיטים הגדולים בתחילת הסמטה ולהכניס אותם אחד אחד. זה יכול להיות ארוך, קשה ומסובך, ולכן המנוף גם כאן מציל את המצב. הובלת מנוף במצבים כאלו יכולה להישקל שוב כי יש כאן גם שיקול כלכלי ולא רק שיקול לוגיסטי או תפעולי.

מנוף שימושי גם בכניסות קשות


המנוף יכול להיות שימושי מאוד גם כאשר מדובר על כניסות קשות במיוחד שיש אליהן מדרגות. יש לא מעט בניינים שהכניסה אליהם נמצאת רק בראש המדרגות, בעיקר בירושלים, חיפה או ערים הרריות אחרות. מצב זה כך בגלל פני השטח אך יש את המנוף שיכול לעזור להתגבר עליו. המכשול הזה לא קשה כמו שהוא נשמע אך בהובלה של ציוד ורהיטים רבים, זה יכול להיות מכשול הרבה יותר גדול. במצב כזה אפשר להשתמש במנוף הרמה או במנוף עגורן כאשר מנוף ההקמה הוא המנוף הכי נפוץ בכל מה שקשור בהובלת דירה. מנוף כזה גם בטוח, גם קטן יחסית וגם פועל די בפשטות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?