כיצד לבחור מחסן להשכרה



אם אתם רוצים לאחסן את הציוד שלכם בבטחה אתם חייבים לבחור את המחסן הכי טוב ואמין שיש. יש חברות רבות שרק מבטיחות דברים ובסופו של דבר לא מקיימות ויש לזכור כי בסופו של דבר הביטחון ואמינות האחסנה היא רק פרמטר אחד. הנה שלוש פרמטרים חשובים מאוד בבחירה. 

מחסן עם נגישות נוחה


הפרמטר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא מחסן נגיש. מחסנים להשכרה בחיפה יכולים להיות מעולים בעיקר לתושבי חיפה, הקריות והסביבה. אם אתם בזיכרון יעקב כנראה שחיפה לא תהיה העיר הכי טובה לאחסן בה את הציוד, כנ"ל אם אתם גרים בבנימינה או במקומות אחרים שרחוקים יותר. 

המחסן חייב להיות במיקום גיאוגרפי נוח וגם שעות הכניסה למחסן חייבות להיות נוחות. כמובן שהפרמטר הזה יכול להשתנות לפי סוג האחסון הרי אם אתם ברילוקיישן או לא מגיעים פיזית למחסן, כמו למשל באחסון למגזר העסקי כמו למשל כאשר מייבאים מוצר מסוים, כך שפרמטר אחר יהיה החשוב ביותר.

אחסון במקום אמין


מה שבטוח, המחסן צריך להיות בטוח. אי אפשר להמעיט בערכו של הפרמטר הזה הרי יש כל כך הרבה מפגעים שיכולים להזיק לציוד שמאוחסן במחסן כך שחייבים לבדוק זאת היטב. האחסון יכול להיפגע משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא גניבה מהמקום. 

הגניבה יכולה להיות מצד העובדים במידה ובחרתם בשירותי מחסנים להשכרה בחיפה לא כל כך אמינים, או כשאין אבטחה מספיקה על המקום וכך פורצים יכולים למצוא שלל רב כשיגיעו למקום. הסיבה השנייה היא נזק ממזג האוויר בגלל איטום לקוי או בגלל חוסר במערכות בקרת אקלים. את שני אלו עליכם לבדוק היטב לפני הבחירה.

השוואת מחירים מקיפה


מחסנים להשכרה בחיפה צריכים בסופו של דבר גם להיות זולים. נכון שיש פרמטרים חשובים יותר שאי אפשר לזלזל בהם והמחיר הוא דווקא פרמטר שעוד אפשר להתגמש עליו בעיקר בשביל הביטחון והשקט הנפשי, אך בסופו של דבר הוא פרמטר משמעותי להשוואה. השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם כסף רב ובעיקר כאשר מדבור על שירות אחסנה שמתבצע לטווח הארוך, כך שגם הבדל קטן יכול ליצור פער כספי גדול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?