יכול להיות שיצא לכם לראות מנוף מתחבר לחלון של בית ומעלה אליו כל מיני רהיטים. המראה הזה נפוץ מאוד בימינו כיוון שרוב ההובלות מתבצעות באמצעות מנוף. למה זה כך? למה בכלל צריך את המנוף? מי יכול להפעיל אותו? הנה כל התשובות.

מדוע יש צורך בשירותי מנוף בהובלות?

מיכאל הובלות שירותי מנוף יקלו מאוד על כל שלבי ההובלה. הם יקלו גם על הורדת הציוד עד למשאית ויקלו גם על המעבר של הציוד אל הבית. המנוף שימושי בעיקר בהובלות דירות אך הוא יכול להיות שימושי מאוד גם בהובלות משרדים או הובלות של עסקים. בדרך כלל המנוף יהיה שימושי כאשר יש צורך להרים את הציוד לגובה רב. לעתים יש בחירה במנוף למרות שמדובר על קומה אחת או שתיים כיוון שההובלה תהיה הרבה יותר מהירה ובטוחה. עם זאת בקומות גבוהות מאוד אין באמת בירה אחרת מלבד להשתמש במנוף וכידוע לכולנו עיקר הבנייה כיום היא בנייה לגובה.


כיצד המנוף מייעל את ההובלה?

המנוף יכול לייעל מאוד את ההובלה כך שבסופו של דבר היא תיגמר הרבה יותר מוקדם מהמתוכנן. אם חשבתם שייקח לכם שעות לסחוב את הציוד אל הקומה התשיעית או אפילו הרביעית בבניין החדש אליו אתם עוברים, עם מנוף זה ייקח בדיוק כמה דקות. למעשה משלב הנחת המנוף על חלונות הדירה, כולל שלב ההעמסה של במת ההרמה והקיבוע של תכולת הדירה וההרמה עד לחלון המיועד, לא תחלוף יותר משעה ולעתים זה יתבצע תוך חצי שעה בלבד. קיצור זמני ההובלה משמעותי מאוד בעיקר בהובלות גדולות.

המנוף גם מונע נזקים לרהיטים

שירותי מנוף יכולים להיות חשובים במיוחד לא רק לקיצור זמני ההובלה אלא לשמירה על הבטיחות ברמה הכי גבוהה שיש. המנוף יכול למנוע נזקים חמורים לרהיטים כיוון שבעת הסבלות יש סיכוי שהם יידפקו במעקות שיש בחדרי המדרגות או בקירות, בעיקר אם מדובר ברהיטים גדולים. כמו כן יש סיכוי טוב שהנזק יהיה גם לסבלים עצמם, כמו למשל נזק לגב בגלל הסחיבות הקשות. יחד עם את, כאשר הסבלים מתעייפים יש יותר סיכוי שהם יעשו טעויות של עייפות ואפילו ימעדו עם הארגז שהם סוחבים. חשוב לציין כי לא תמיד יש מעלית בבניין וגם אם יש, לא תמיד אפשר להשתמש בה לצרכי ההובלה.

מי יכול להפעיל את המנוף בהובלה?

ההפעלה של המנוף בזמן ההובלה יכולה להתבצע אך ורק על ידי מנופאי מוסמך. אין ספק שהמנוף יכול להיות גם קטן יחסית ולעשות עבודה מעולה אך בכל זאת יש לבדוק היטב את ההסמכה של המפעיל שלו. לא תרצו שהמנוף יקרוס עם כל הציוד וגם לא תרצו שהפריטים שלכם לא יהיו מקובעים וייפלו מגובה רב. כל האסונות הללו יכולים לקרות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לוודא היטב את שירותי המנוף שאתם מקבלים מחברת ההובלות, ולהבין האם מדובר במנופאי מוסמך ובמנוף תקין.

כמה עולה להשתמש במנוף בהובלה?

השימוש במנוף בזמן ההובלה יכול להישמע לכם יקר מאוד אך בפועל הוא משתלם מאוד כיוון שהוא חוסך לכם עלויות גבוהות יותר. חשוב לזכור שכל קומה של סבלות תעלה לכם יותר ולכן זה מתאזן עם עבודתו של המנוף. השימוש במנוף יעלה לפי שעה או לפי יום עבודה ובדרך כלל שעה תספיק להובלה במגזר הפרטי. המחיר יהיה לפי הגובה שאליו המנוף יצטרך להגיע, מנוף עד 15 מטרים יעלה בין 300 ועד 400 שקלים לשעת עבודה והמחיר למנוף שמגיע עד גובה 45 מטרים יהיה כבר 800-1000 שקלים. 

הפוסט פורסם ראשון במדיום בתאריך 17.7.19 https://medium.com/@hovalotmichael1/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A3-%D7%91%D7%94%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%AA-4e7e2b425245

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?