הובלות באזור חיפה

האם יש הובלות מיוחדות באזור חיפה? האם האזור הזה מאופיין בפעילות כלשהי שאין במקומות אחרים? כיצד מתבצעות הובלות בחיפה? כמה הן עולות? במה צריך להתחשב? אם אתם צריכים הובלה בחיפה בקרוב, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הזה שיסביר לכם כמה פרטים חשובים.

הובלות בחיפה עם מנוף

הובלות בחיפה מאופיינות במגוון רחב של אלמנטים אך אחד מהבולטים שבהם הוא הצורך במנוף. הצורך במנוף מושפע מכמה גורמים והראשון שבהם הוא העובדה שחיפה היא עיר שממוקמת על הר. בגלל שהעיר חיפה ממוקמת על הר הרבה יותר קשה להגיע אל מפתני הכניסה בבתים כך שלעתים אפילו עד לקומה הראשונה יש צורך לעלות כמות רבה של מדרגות. כמו כן, חיפה היא עיר שבה הבנייה הרוויה נפוצה מאוד כיאה לעיר מפותחת מאוד. להובלות לקומות גבוהות יש צורך להיעזר במנוף כי אם לא, ההובלה תהיה איטית יותר ובטוחה פחות. 

להתחשב בעומסים ובעליות

כל מוביל בחיפה חייב להכיר את העיר היטב. לא מדובר בעיר שקל להתמצא בה, אם נראה לכם שתל אביב עמוסה, חכו שתגיעו לחיפה שבה יש גם עומסים וגם עליות. יש בחיפה כבישים חד סטריים רבים שמקשים מאוד על ההתמצאות ולא בכל רחוב אפשר לעבור עם משאית גדולה. המצב הזה יכול להיות מסוכן מאוד כאשר הנהג לא מכיר את העיר ולכן חשוב לעבוד עם חברת הובלות מהעיר, וכזו שיש לה ניסיון. תמיד חשוב שצוות ההובלה ינסה להתחמק כמה שיותר מהאזורים המסוכנים, בהם יש עליות חדות מאוד שיכולות לגרום לציוד ליפול בתוך המשאית אפילו כשהוא מקבוע כהלכה. 

כמה עולה הובלה בחיפה?

הובלות באזור חיפה יכולות להיות יקרות יותר ופחות וזה תלוי בעיקר בפרטי ההובלה. אי אפשר לדבר על מחיר מדויק וטווח המחירים יהיה גס מאוד, החל מ-200 שקלים להובלה פשוטה של פריט בודד ועד אלפי שקלים להובלה של דירה גדולה. המחיר של ההובלה מושפע גם מכמות הפריטים אך גם מסוג הפריטים. ככל שהפריטים יהיו יותר שבירים והסיכוי שהם יינזקו יהיה גבוה יותר כל העלות תגדל. יחד עם זאת מרחק ההובלה משמעותי וככל שהיעד יהיה רחוק יותר מהמוצא, כך המחיר יגדל גם הוא. יש עוד פרמטרים שמשפיעים על מחיר ההובלה כמו למשל המועד שלה, השירותים הנלווים וכולי.

הובלות סטודנטים למכביר

הובלות סטודנטים נפוצות מאוד בעיר חיפה. הסטודנטים מהווים חלק נכבד מאוכלוסיית העיר והעיר הופכת להיות צעירה יותר בעיקר בשכונות שקרובות לאוניברסיטאות, קרי הצד המזרחי של הר הכרמל. הובלות סטודנטים נפוצות מאוד בעיקר בחודשי הקיץ, בדרך כלל חודשים יולי עד אוקטובר. אלו הם המועדים שבהם הסטודנטים מאכלסים את הדירות וכך חברות ההובלות יוצאות במבצעים כדי לשכנע אותם לבחור בהן. הובלות אלו מאפיינות את העיר כבר שנים רבות והן מאפשרות לסטודנטים להוביל את הפריטים המועטים שלהם במחיר משתלם במיוחד.

הובלות משרדים בכל השנה


גם הובלות משרדים נפוצים מאוד בעיר חיפה. אמנם לא מדובר על עיר פורייה במקומות עבודה כמו תל אביב, הבירה הכלכלית של המדינה, אך יש לעיר חיפה הרבה מה להציע. לא מעט מההובלות באזור חיפה הן הובלות משרדים, והמחירים הנמוכים של הנדל"ן בעיר ביחס לאזור המרכז הופכים אותה ליעד אטרקטיבי במיוחד. הובלות משרדים מתבצעות בכל מועדי השנה ללא תקופות עמוסות כמו הובלות סטודנטים, וכך למעשה חברות ההובלות שומרות על נפח עבודה גדול מאוד. הובלות המשרדים נפוצות בעיר בצד המערבי של העיר היכן שיש אזורי משרדים גדולים כמו למשל אזור מת"מ המוכר.
הפוסט פורסם הראשון בבלוג מדיום בתאריך 26.8.19

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?