הובלות בצפון עם מיכאל הובלות

הובלות בצפון יכולות להיות הרבה יותר פשוטות ממה שאתם חושבים. אולי נדמה לכם שמסובך להוביל דירה באזור הצפון אך אנו בהובלות מיכאל נוכיח לכם אחרת. זה הזמן להבין כיצד מתבצעות הובלות בימינו, מי צריך אותן וכמובן אלו שירותים ניתנים במהלך ההובלה כדי להפוך אותה להכי נוחה עבורכם.

מי צריך הובלות בצפון?

כל המגזרים יצטרכו בסופו של דבר הובלה. יכול להיות שהמגזר הפרטי הוא הנפוץ ביותר אך האמת היא שמלבד הובלה של דירות קטנות וגדולות, יש גם ביקוש גדול להובלות משרדים ובכלל בעולם העסקי. חשוב לזכור שהובלות משרדים מתבצעות בצורה מעט שונה מהובלות רגילות כיוון שהן כוללות ציוד שונה ושגרה שונה של אותו לקוח, מה שמצריך יחס מיוחד. הובלות בצפון נדרשות גם לעסקים שרוצים לעבור מקום מכל מיני סיבות ואפילו למפעלים גדולים שעוברים, בדרך כלל משיקול כלכלי. 

אלו סוגי הובלות קיימות?

אחרי שהבנו שיש כל מיני סוגים של לקוחות שיש להם דרישות שונות, אפשר להבין באופן די ברור מדוע יש צורך בכמה סוגים של הובלות. הובלה למגזר הפרטי לא תהיה כמו הובלה לבניין משרדים גבוה ממש כמו שהובלה של בית ענק לא תהיה אותה ההובלה לדירה שכורה בתל אביב. ההובלות מתחלקות לכל מיני סוגים לפי סוג השירותים שניתנים בהם אך החלוקה הבסיסית ביותר היא להובלה גדולה ולהובלה קטנה. הובלה גדולה היא שם פחות נפות כי היא נגזרת מהמילה הובל קטנה שמטרתה להוביל אך ורק מספר פריטים ואפילו פריט בודד.

כיצד צריכה להתבצע הובלה?

ההובלה צריכה להתבצע בצורה זהירה ומדויקת. אי אפשר לזלזל בהובלות כיוון שבסופו של דבר אפילו רשלנות של רגע אחד
יכולה להיגמר בחבלה חזקה לאיזה רהיט שייהרס, יתעקם, יישרט או יישבר. חשוב לזכור כי ההובלה חייבת להתבצע בצורה מתוכננת גם אם מדובר בכמה רהיטים בודדים. יש צורך תחילה לפרק את הרהיט שיהיה נוח להעביר אותו וכמובן לארוז אותו בצורה נכונה. לאחר מכן יש להעמיס את כל פריטי ההובלה במשאית, לקשור אותם היטב כדי שלא יזוזו ולאחר מכן לנסוע ליעד. לאחר מכן יש לבצע את הסבלות בצורה זהירה כי בשלב זה קורות רוב הטעויות.

האם יש אחריות על ההובלה?

כדי להיות בטוחים שאת ההובלה שלכם תקבלו בבטיחות הכי גבוהה שיש, אתם צריכים לבחור בחברת הובלות מנוסה. עם זאת, גם חברות הובלות מנוסות ומקצועיות שעושות עליכם רושם טוב לא יספקו לכם את הביטחון שהציוד שלכם יגיע אל היעד בלי רבב, אם אין עליו אחריות. האחריות למעשה מוכיחה לכם שהחברה יודעת ובטוחה במה שהיא עושה. כך למעשה היא מספקת לכם פיצוי אם משהו יקרה לציוד במהלך ההובלה, זאת כמובן בהתאם הסכם אחריות שאתם חייבים לוודא מולה. בהסכם האחריות יהיה כתוב בדיוק מה סעיפי האחריות, מתי הם מופעלים ומה גובה הפיצוי. 

אלו שירותים ניתנים במהלכה?


כשאתם בוחרים בשירותי הובלות בצפון עם מיכאל הובלות אתם מקבלים את השירות המלא שיספק לכם את החוויה הכי טובה שיש. לא סתם לקוחות רבים עובדים עמנו וממליצים לחבריהם ולמכריהם. אנו מציעים לכם שירוי אריזה, שירותי פירוק והרכבה, שירותי מנוף וכמובן גם אחריות מלאה לכל הפריטים. אנו נוכל לסדר לכם את המעבר הכי טוב ומהיר שתוכלו לקבל וכמובן הכל עם חיוך רחב על הפנים. רק כך תוכלו בסופו של דבר ליהנות מהשירותים הכי טובים שיש ועוד במחיר הכי משתלם שתוכלו למצוא בשוק. אז למה אתם מחכים? תתקשרו אלינו ונקבע את ההובלה הבאה שלכם! 
הפוסט פורסם ראשון בבלוג במדיום בתאריך 12.01.20

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?