כיצד ניתן לשמור על הציוד בזמן מעבר דירה?


 מעבר דירה הוא אירוע בעל משמעות רבה בכל שלב בו הוא נעשה. מעבר דירה דורש לוגיסטיקה רבה ותפעול נכון ועם זאת דאגה לכל החפצים, שישמרו בצורה הטובה ביותר. משימה זו מוטלת על כתפיהם של המובילים שצריכים להיות מצד אחד אנשים חזקים בעלי מיומנות לסחוב את המשקל הכבד של החפצים ומצד שני עליהם להיות אנשים בעלי רגישות לחפצים ויכולת להעביר את החפצים בצורה זהירה ושמורה. לצורך כך יש לתאם ציפיות מראש מול המובילים וכן מומלץ לשוחח עם אנשים שהשתמשו בעבר בשירות ההובלות בו אתם מעוניינים

מעבר לדירה זמנית

ישנם מצבים שונים ומשתנים בעת מעבר דירה, כאשר מדובר על מעבר לדירה זמנית למשך זמן קצר, והדירה קטנה באופן יחסי לכמות הרהיטים שלכם או מעבר לצורך רילוקיישן או פטירת קרוב משפחה או כל אירוע המתעורר במהלך החיים ויש צורך לאחסן את פריטי הדירה במקום מסוים ורק כאשר דירת הקבע תהיה מוכנה לאכלוס, תוכלו להעביר אליה את כל החפצים. זמן השהות בדירה הזמנית ללא כל החפצים יכול להיות מתסכל ואף מעורר דאגה לגבי אופן השמירה על החפצים בזמן שהם אינם בקרבתכם אך חשוב לזכור שזהו מצב זמני ואתם בדרך ליעד וקרובים אליו יותר מתמיד.

שירותי אחסנה

שירותי אחסנה נותנים שירות של אחסון החפצים לתקופות זמן מסוימות, כאשר שירותי האחסנה נמצאים בקרבת מקום מגוריכם, הדבר יכול להיות לעזר רב. שירותי אחסנה מאופיינים במספר אפשרויות אחסון- החל ממחסנים להשכרה וכלה במחסנים לאחסון פריטים על פי שטח אחסון. מחסנים להשכרה הם פתרון טוב לאדם שמעוניין להשתמש במקום מסוים כמחסן שיהיה לתקופה מסוימת בבעלותו. לעומת זאת מחסני אחסון גדולים עם שטחי אחסון יכולים להיות מומלצים לאנשים המעוניינים לשמור את הפריטים שלהם באופן בטוח ללא כל התערבות מצידם
מחסנים להשכרה ושירותי אחסנה


מחסנים להשכרה

מחסנים להשכרה הינם שירות אחסנה שכיח בקרב כל סוגי הלקוחות, אנשים פרטיים, בעלי עסקים, תאגידים ועוד. ניתן לשכור את המחסן למשך טווח זמן קצר, בינוני או ארוך ולעשות בו שימוש בכל זמן שתצטרכו. המחסנים בעלי שטח אחסון משתנה וניתן להכניס בהם את התכולה בה אתם מעוניינים לאחסן. המחסנים מיועדים לאנשים פרטיים המעוניינים לשמר את הרהיטים שלהם לתקופה קצרה לצורך מעבר בין דירות, כמו כן המחסנים מיועדים לבעלי עסקים, יבואנים ויצואנים המעוניינים לאחסן את הסחורה לתקופות זמן בינוניות וכן המחסנים מיועדים גם לאחסון של תקופות זמן ארוכות עבור אנשים שעשו רילוקיישן לחו"ל והותירו אחריהם רהיטים וחפצים שלא נכללו במעבר לחו"ל.

המאפיינים של שירותי האחסנה שמומלץ לבדוק

כאשר ניגשים לבחור חברת מחסנים להשכרה יש לבדוק מספר פרמטרים חשובים: הראשון, האם המחסן זמין לכם מבחינת נגישות וקרבה למקום מגוריכם. הפרמטר השני, חשוב לא פחות- מה כולל שירות ההשכרה? האם מדובר על שירות השכרה של המחסן בלבד או שמתלווה לשירות אחזקה של המחסן, ניקיון, האם מותקן גלאי עשן ועוד שירותים הכלולים בתוך חבילת ההשכרה של המחסן.

בנוסף חשוב לברר האם יש לכם מכרים שהשתמשו בעבר בשירותי אחסון ומה הייתה החוויה שלהם משירות האחסון, מתוך כך תדעו מה הם הדברים שכדאי לשים עליהם את הדגש ולבדוק בבואכם לבחור מחסן עבור פריטי האחסון שלכם. אצלנו בחברת הובלות מיכאל תוכלו ליהנות משירות של מחסנים להשכרה בצפון או בשירות של מחסנים להשכרה בחיפה והקריות, בשירותי אחסון מתקדמים. נשמח לתת לכם שירות מקצועי ובעל ניסיון בכל התחום של אחסון.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?