שירותי מנוף בקריות לפי שעה


אזור הקריות נהנה בשנים האחרונות מתנופת פיתוח, בנייה והתחדשות עירונית ובין היתר אפשר לראות את זה גם בביקוש הגבוה לשירותי מנוף. עם זאת, גם את שירותי המנוף צריך לדעת איך לבחור אם רוצים לחסוך זמן וכסף
שירותי מנוף הובלות מיכאל משולבים כיום במגוון רחב של פרויקטים. בראש ובראשונה, אפשר לראות את הביקוש לשירותי מנוף בפרויקטים בענף הבניה. פרויקטים אלו כוללים בניית בניינים חדשים, שיפוץ בתי מגורים פרטיים והתחדשות עירונית כגון תמ"א 38 או פינוי בינוי. בכל אחד מהפרויקטים האלה, אי אפשר לבצע עבודות בגובה ולהרים או להוריד את הציוד ללא הקצאת מנוף ועובד שמסוגל לתפעל אותו.
שנית, שירותי מנוף חשובים גם בתחום הלוגיסטיקה. אלו למשל השירותים שקובעים האם חברת הובלות תוכל להציע את השירות שלה לבעלי דירות בקומות גבוהות, או באיזה אופן תבוצע העברה של חבילות ותכולה מנמלי ים ותעופה. בהקשר הזה, מה שעושים זה לתאם את שירותי המנוף כחלק בלתי נפרד מתהליך הלוגיסטיקה ולפי היקף החבילות והציוד.

הבדלים בין שירותי מנוף

המאפיינים השונים משותפים לשירותי מנוף בכל רחבי הארץ. מצד שני, יש הבדלים מסוימים בין שירותי מנוף בקריות, במרכז ובדרום. הבדלים אלו נובעים גם מהמאפיינים המיוחדים של אזור הקריות אך בעיקר מתנופת הפיתוח והבנייה שבה הוא נמצא.
במילים אחרות, יש כיום תנופת בנייה והתחדשות עירונית בכל אזור הקריות – ואפשר לראות את זה בביקוש הגבוה לשירותי מנוף. כאשר תושבי הקריות, חיפה והצפון צריכים לבצע הובלה מקומות גבוהות או לערוך שיפוץ בבניין המגורים המשותף שלהם, מחובתם למצוא את שירותי המנוף הטובים ביותר ולוודא שהם עומדים גם בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות.

כיצד בוחרים שירותי מנוף בקריות?

המצב בפועל הוא שרוב תושבי אזור הקריות, חיפה והצפון בוחרים לשכור שירותי מנוף לפי שעה. באמצעות שירותי מנוף בקריות לפי שעה ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות ולרכז אותם מול גורם מקצועי ואמין:
א. חיסכון בהוצאות – האפשרות של השכרת מנוף לפי שעה משתלמת כי היא חוסכת מאנשי מקצוע וקבלנים את הצורך ברכישת פתרונות הרמה. במקום שקבלן למשל ירכוש מנוף וייאלץ להחזיק אותו כל השנה גם כאשר אין בו שימוש, הוא יכול פשוט לשכור אותו לפי שעה ופר פרויקט.
ב. זמינות גבוהה – ניתן לתאם שירותי מנוף בקריות בהתראה קצרה. החברות שמספקות את השירות זמינות מסביב לשעון, מסוגלות להגיע לכל אזור הקריות וחיפה וגם מכירות היטב את המרחב של אזור הצפון. ככל שהזמינות גבוהה יותר, כך משתפרת היעילות של עבודות המנוף והפרויקטים שתלויים בהן.
ג. מקצועיות בהפעלה – שירותי השכרת מנוף לפי שעה כוללים גם הקצאת מפעיל. כאשר החברה שמשכירה את המנוף מקצה מפעיל לטובת הלקוחות, היא למעשה משחררת אותו מהצורך להעסיק עוד עובדים ולשלם להם בנפרד. חוץ מזה, הפעלה של נציג מטעם חברת המנופים מבטיחה רמה גבוהה של בטיחות.

טיפים לבחירת שירותי מנוף

בשלב הראשון כדאי להשוות בין שירותי מנוף לפי המיקום הגיאוגרפי. אחרי שמוודאים שהחברה נמצאת באותו אזור שבו מתרחש הפרויקט, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין השירותים הקיימים על פי מחירים וזמינות. לבסוף, ניתן גם לבחור חברה שמספקת שירותי מנוף בקריות לפי מחיר.
בסופו של דבר, שעה של הפעלת מנוף עשויה להספיק על מנת לבצע את הפעולות הקריטיות של הרמת חפצים כבדים בכל הפרויקטים שנערכים באזור הפרויקט. אם רוצים לנסות פורמט כזה של פתרונות הרמה, חשוב להזמין אותם מחברה מקצועית ואמינה.
הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום של הלקוח בתאריך 30.01.20

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?

כיצד ניתן לשמור על הציוד בזמן מעבר דירה?