הובלות בכרמיאל בטנדר

הובלות בכרמיאל לרוב מוכרות במשאית אך יש אפשרות גם לבצע אותן בטנדר. מתי יש צורך בטנדר? מדוע לא לבחור במשאית? האם הובלות בטנדר יהיו זולות יותר? האם לכל חברת הובלות יהיה טנדר? זה הזמן להפסיק לשאול שאלות ולקבל את כל התשובות.

מתי יש צורך בטנדר להובלה?

הובלות בכרמיאל בטנדר יכולות להיות פתרון מעולה להובלות קטנות. הובלות קטנות יכולות להיות לסטודנטים, לזוגות צעירים ולמעשה לכל אחד שלא באמת צריך משאית גדולה והפריט החדש שלו ייכנס גם בטנדר סטנדרטי. משאית גדולה מייקרת משמעותית את ההובלה שכן הדלק שלה והתחזוקה שלה הרבה יותר יקרים. טנדר לעומת זאת הוא כלי רכש הרבה יותר זול לחברת ההובלות וכך גם הרבה יותר זול ללקוח. הטנדר יכול להיות שימושי מאוד גם כשמדובר בהובלות למרחקים ארוכים וגם הובלות למרחקים קצרים. הטנדר הוא פתרון נהדר גם להובלות עסקיות ולא רק להובלות פרטיות. 

מדוע טנדר נפוץ בהובלות בכרמיאל?

הובלות בטנדר בכרמיאל נפוצות מאוד בעיקר בגלל שבעיר יש לא מעט סטודנטים וזוגות צעירים. יש בחיפה שתי אוניברסיטאות ומספר רב של מכללות, ויש בעיר גם הרבה עבודה מה שמושך לשם צעירים רבים. כך למעשה האוכלוסייה בעיר זקוקה להובלות בטנדר שיתאימו לאוכלוסייה זו שבדרך כלל גרה בדירות שכורות שמרוהטות למחצה או כמעט לחלוטין. יחד עם זאת גם כאשר יש לקוחות שלהם דירה משלהם, מדובר בדירה קטנה יחסית ואין צורך בהובלה עם משאית גדולה. הטנדר נפוץ מאוד גם בגלל שמדובר בעיר בעייתית מאוד להובלה עם עליות וירידות, כך שבטנדר הרבה יותר קל לשלוט. 

כמה עולה להוביל ציוד בטנדר?

הובלה עם טנדר תעלה פחות מהובלה עם משאית אך בסופו של דבר יש גורמים שונים שמשפיעים על המחיר והיא יכולה להגיע בקלות ליותר מ-1000 שקלים. הובלות עם טנדר יהיו יקרות יותר ככל שהמרחק מהמוצא אל היעד יהיה גדול יותר. אמנם הטנדר זולל פחות דלק אך בסופו של דבר המרחק מבזבז גם את הזמן של חברת ההובלות וזה יעלה ללקוח. הובלת טנדר בכרמיאל תהיה יקרה יותר ככל שמדובר על ציוד רב יותר, אך כל עוד הוא ייכנס במלואו בטנדר ולא יהיה צורך בנגלות או במשאית גדולה, או לחלופין להביא למקום עוד טנדר, המחיר יישאר נמוך יחסית.

מדוע יש צורך בטנדר פתוח?

לעתים יש צורך בטנדר פתוח שדומה לטנדר רגיל רק שאין לו גג, כך אפשר להוביל בו רהיטים גבוהים יותר. למשל, יש ויטרינות גבוהות שלא ייכנסו בטנדר רגיל ואי אפשר להשכיב אותן בבטחה מה שמחייב העמדה שלהן וקיבוע יציב. יש גם כל מיני גופי תאורה שאי אפשר לקפל או לפרק והובלה שלהם לגובה תהיה בטוחה יותר מאשר הוצאתן מהחלון. הובלות עם טנדר פתוח יכולות להיות יעילות במיוחד בקיץ כאשר אין סכנת גשמים אך גם כאשר מזג האוויר עלול להיות גשום יש ברזנט שיכסה אותן היטב, והציוד לא צפוי להיפגע, בוודאי כשמדובר בהובלה קצרת מרחק.

האם נוכל לבחור טנדר להובלה?


בדרך כלל אין בחירה בטנדר או במשאית. הבחירה מתבצעת על ידי חברת ההובלות והיא תבין כבר מהשיחה הראשונה עם הלקוח מה כמות הפריטים שהוא צריך להעביר. אם מדובר בהובלה קטנה בדרך כלל טנדר יהיה האפשרות הראשונה שתעלה אלא אם אחרי הפירוט שלכם תבין חברת ההובלות כי ממש לא מדובר בהובלה קטנה. בחירת טנדר על ידי הלקוח אינה אפשרית אלא אם יש לו צרכים מיוחדים, כמו למשל מצוקת חנייה באזור המגורים או שהוא גר בסמטה שאין בה מעבר למשאית.
הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום של הלקוח בתאריך 24.9.19

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך נתארגן למעבר דירה בצורה חכמה

מתי צריך שירותי מנוף בהובלות

הובלה של עסק - על מה עדיף לחשוב מראש?